تابلوهای تزیینی برای زیبایی دیوارها
نوشته شده توسط : مجله دلتا

تزیین  دیوارها تاثیر زیادی روی زیبایی و جذابیت طراحی داخلی منزل دارد. از این  رو بهتر است شما به کمک انواع وسایل تزیینی به زیباسازی دیوارهای منزل  بپردازید.

دیوارکوب تزیینی

برای تزیین دیوار ابتدا بهتر است به کمک دیوارپوشی شیک و مناسب سطح روی دیوار را بپوشانید  سپس دیوار قسمت‌های مختلف منزل را به کمک دیوارکوبی زیبا تزیین نمایید و از  این طریق جذابیت را برای فضای منزل به ارمغان بیاورید. در این نوشتار از مجله دلتا با ما همراه باشید تا با نواع دیوارکوب تزیینی آشنا شویم.

دیوارکوب برای قسمت‌های مختلف منزل

قاب عکس

دیوارکوب‌ها  باعث افزایش زیبایی و ایجاد چشم اندازی بی‌نظیر می‌شوند و محیطی خاص را در  قسمت‌های مختلف منزل به وجود می‌آورند. از دیوارکوب‌ها می‌توانید در  راهروی ورودی و سالن پذیرایی و اتاق خواب و … استفاده کنید که در این صورت  برای هر فضایی بهتر است دیوارکوبی متناسب با همان فضا را انتخاب نمایید.  دیوارکوب در فضای اتاق نشیمن و سالن پذیرایی اغلب روی دیوار پشت مبلمان نصب  می‌شود همچنین در فضای آشپزخانه می‌توانید بین دیوار کابینت‌ها دیوارکوبی  مناسب را نصب کنید. برای تزیین دیوار اتاق خواب نیز می‌توانید دیوارکوب‌ها  را روی دیوار پشت تختخواب نصب نمایید و زیبایی فضای اتاق خواب را چند برابر  کنید.

انواع دیوارکوب

دیوارکوب‌ها  دارای انواع مختلفی هستند که انتخاب آن‌ها به سلیقه شخصی و نیاز شما بستگی  دارد. بشقاب دیوارکوب از انواع وسایل تزیینی پرطرفدار است و می‌توانید  تعدادی بشقاب با طرح و رنگ مختلف را تهیه کنید سپس آن‌ها را روی بخش مناسبی  از دیوار نصب نمایید.

تابلویی هنری یا قاب عکسی بزرگ می‌تواند توجه اغلب افراد را به سمت خود جلب کند و  شما می‌توانید به جای یک قاب عکس بزرگ چندین قاب عکس کوچک را روی دیوار نصب  کنید.

دیوارکوب‌های تزیینی

نقش آینه در دکوراسیون داخلی منزل را نمی‌توان نادیده گرفت و می‌توانید از آینه‌های دکوراتیو برای تزیین دیوار بخش های مختلف منزل استفاده کنید که در این صورت فضای منزل بزرگ و روشن‌تر به نظر خواهد رسید.

تزیین دیوار

قفسه‌ها  و شلف دیواری از انواع دیوارکوب‌های پرطرفدار به‌شمار می‌روند و می‌توانید  با نصب شلف زیبایی روی دیوار جذابیت دکوراسیون داخلی منزل را افزایش دهید،  سپس روی قفسه‌های شلف مجمسه و وسایل دکوری و … را قرار دهید. همچنین با نصب شلف روی دیوار از فضاهای پرت موجود در منزل می‌توانید استفاده بهینه‌ای داشته باشید.

دیوارکوب‌

اگر  تمایل دارید فضای منزل زیبا و دلنشین به نظر برسد بهتر است گل‌ها و گیاهان  را به صورت دیوارکوب روی دیوار نصب کنید یا از گلدان‌هایی که قابلیت نصب  روی دیوار را دارند استفاده کنید.

دیوارکوب تزیینی

همچنین بخوانید:

تاثیر ساعت دیواری در دکوراسیون منزل 

نحوه انتخاب صحیح کاغذ دیواری 

ترفندهایی برای رنگ و روح بخشیدن به دیوار ساده 

چگونه دیوارهای خانه را مثل حرفه‌ای‌ها تزیین کنیم؟ 

ایده‌هایی برای دکوراسیون خانه با آینه 

با مجله دکوراسیون دلتا همراه باشید.





:: بازدید از این مطلب : 101
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 دی 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: