انواع رانر و رومیزی و کاربرد آن در دکوراسیون
نوشته شده توسط : مجله دلتا

یکی از مهم ترین بخش‌های یک مهمانی،  چیدمان میزی مناسب برای پذیرایی از آن‌ها است. میز‌ها عناصر مهمی در  دکوراسیون محسوب می‌شوند اما نحوه دکور آن‌ها نیز به تبع، نقش بسیار مهمی  در زیبایی و ظاهر آن ایفا می‌کند.

انواع رانر و رومیزی

تزئینات  و دکور کردن میز‌ها اهمیتی بسیار زیاد دارند. میز‌ها از مهم ترین وسایل  خانه محسوب می‌شوند استفاده از رومیزی‌های ساده و طرحدار که متناسب با تم  شما هستند، در کنار انواع شمع و گل‌های طبیعی، ظاهری بی‌نظیر به میز شما  می‌بخشد. پس اگر قصد دارید تغییری هر چند کوچک اما تاثیر گذار بر محیط  داشته باشید، با یک وسیله ساده و کاربردی، تم مخصوص خود را داشته باشید و  میز خود را شخصی سازی کنید، انواع رانر و رومیزی را فراموش نکنید. در ادامه  با مجله دلتا همراه باشید، تا کمی بیش‌تر با این رومیزی خاص آشنا شویم.

جنس، سایز و ضخامت رانر

رانر مناسب

جنس  و ضخامت رانر‌ها می‌تواند بسته به نوع دکوراسیون شما تغییر کند. اولین قدم  برای خرید یک رانر، آن است که بدانیم رانر را برای کجا تهیه می‌کنیم و نوع  سبک و دیزاین ما به چه شکل است. سپس شروع به خرید کردن می‌کنیم. اگر قرار  است برای یک مهمانی رسمی، میزی بچینید، بهتر است از رانرهایی با جنس ساتن،  ابریشم و یا ترمه کمک بگیرید. چرا که سطح این پارچه‌ها صاف و براق است.

زیبایی در عین سادگی

رومیزی

یکی  از جالب ترین انواع رانرها، رومیزی‌های ساده‌ای هستند که می‌توانید خودتان  به رانر تبدیلش کنید. شما می‌‌توانید پارچه‌های رومیزی ساده و بدون طرح را  خریداری کنید و طرح محبوبتان را بر روی آن بزنید. پیشنهاد ما برای یک طرح  کاربردی، خطوط عمودی و طلایی شکل هستند. این طرح ساده و شیک می‌تواند  انتخاب خوبی برای تزئین میز کریسمس، شب یلدا و میزهای روزمره نیز باشد.

انتخاب خوب مینیمالیست ها

رانر و رومیزی

اگر  مینیمالیست هستید و به دنبال خرید وسایلی بسیار ساده می‌گردید، از  پارچه‌های بدون طرح استفاده کنید. استفاده روزانه از انواع رانر و رومیزی  می‌تواند هم‌خوانی جذابی بین ظروف و پارچه ایجاد کند. همچنین استفاده از  دستمال سفره، می‌تواند انتخاب خوبی برای شما باشد.

خنثی اما پر طرفدار

انواع رانر و رومیزی

تنوع  رانر و یا رومیزی بسیار بالا است، به گونه‌ای امروزه برای هر سبک چیدمانی،  رانر مخصوص وجود دارد. از پر طرفدار ترین انواع رومیزی‌ها، رومیزی‌های  بافتنی است که اگر رنگی خنثی داشته باشد، به راحتی با تمام چیدمان‌ها هماهنگ می‌شود.

همچنین بخوانید:

ایده‌هایی برای نور پردازی ورودی خانه 

استفاده از آباژور برای فضای نشیمن 

ایده خلاقانه برای داشتن یک اتاق خواب آرامش‌بخش 

با مجله دکوراسیون دلتا همراه باشید.





:: بازدید از این مطلب : 119
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 دی 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: