نکاتی در مورد انتخاب فرش اتاق خواب
نوشته شده توسط : مجله دلتا

فرش  اتاق خواب معمولا بعنوان یک عنصر حیاتی و البته دکوری استفاده می‌شود.  طرح‌های مدرن و فانتزی می‌تواند یکی از بهترین انتخاب‌ها برای فرش  اتاق‌خواب باشد.

فرش اتاق خواب

یکی از سخت‌ترین کارها، انتخاب فرش مناسب اتاق خواب است. به دلیل قرارگرفتن تخت‌خواب در اتاق، بسیاری از افراد قالیچه را  انتخاب می‌کنند. برای خرید قالیچه باید دقت داشته باشید که طرح و رنگ آن با  دیگر وسایل اتاق‌خواب هماهنگی داشته باشد و با هم ست باشند. در این نوشتار  از مجله دلتا به بررسی نکات انتخاب فرش اتاق‌ خواب می‌پردازیم. با ما همراه باشید.

رنگ فرش اتاق خواب

دکوراسیون اتاق خواب

رنگ  قالیچه از مهمترین موارد است. در ابتدا باید بیان کنیم که رنگ قالیچه باید  با رنگ دیگر وسایل هماهنگی داشته باشد. رنگ‌های روشن می‌تواند انتخاب  درستی برای اتاق‌خواب باشد زیرا در اتاق‌خواب نه غذایی خورده می‌شود و نه  در ورودی خانه است که احتمال کثیف شدنش زیاد باشد. رنگ‌های جیغ و تند نیز  می‌تواند به فضا هیجان بدهد. در نتیجه انتخاب رنگ کاملا سلیقه‌ای است.

چیدمان قالیچه اتاق خواب

چیدمان مناسب فرش اتاق خواب

یکی  از مهمترین مسائل در خرید و انتخاب فرش اتاق‌ خواب، سلیقه مبنی بر نحوه  چیدمان فرش است. قبل از خرید فرش برای اتاق خواب، اندازه اتاق‌خواب را در  نظر بگیرید تا بتوانید فرش مناسب اتاق خواب را خریداری کنید. چیدمان فرش  می‌تواند انواع مختلفی داشته باشد که مهم‌ترین آن‌ها را معرفی می‌کنیم.

قالیچه در تمام اتاق خواب

فرش اتاق خواب

بسیاری  از افراد علاقه دارند که تمام اتاق را با فرش بپوشانند. این ایده برای  اتاق‌خواب‌های کوچک مناسب‌تر از اتاق‌خواب‌های بزرگ است. قالیچه اتاق‌خواب  کوچک برای زیبایی بیشتر باید با دیوار فاصله داشته باشد. این کار برای  اتاق‌خواب‌هایی مناسب است که کفپوش زیبا و مناسبی ندارند.

قالیچه زیر تخت‌خواب

انتخاب فرش اتاق‌ خواب

یکی  از رایج‌ترین نحوه چیدمان فرش و قالیچه در اتاق خواب، پهن کردن آن زیر  تخت‌خواب است. در این چیدمان فرش کاملا زیر تخت‌خواب قرار می‌گیرد و حدود  ۳۰ سانتی‌متر از اطراف تخت‌خواب دیده می‌شود. برخی از افراد ترجیح می‌دهند  نصف تخت‌خواب یا تمام آن را پوشش دهد. این امر کاملا سلیقه‌ای است. اما  برای زیبا‌تر شدن اتاق‌خواب، قالیچه باید از کنار و اطراف تخت بیرون بزند.

همچنین بخوانید:

کمد دیواری مدرن برای اتاق‌های کوچک 

طراحی دیوار پشت تخت خواب 

چیدمان اتاق خواب کوچک و کم هزینه 

اتاق خواب دو نفره را چگونه طراحی کنیم 

ایده‌های کاربردی برای دکوراسیون اتاق مدرن پسرانه 

با مجله دکوراسیون دلتا همراه باشید.





:: بازدید از این مطلب : 91
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 دی 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: