چیدمان اتاق خواب به سبک کلاسیک
نوشته شده توسط : مجله دلتا

طراحی و دیزاین اتاق خواب، سبک های مختلفی دارد. یکی از سبک هایی که مورد پسند بسیاری از ایرانیان واقع شده ، سبک کلاسیک است.

چیدمان اتاق خواب کلاسیک

اگر می‌خواهید یک دکوراسیون متفاوت را تجربه کنید، بهتر است به فکر یک چیدمان اتاق خواب کلاسیک باشید. شاید این تصور برای شما جا افتاده باشد که تخت خواب‌های کلاسیک  باید شبیه تخت ملکه‌ها باشد یا به عبارتی به درد خانه‌های جدید نخورد. اما  در این مطلب از مجله دلتا نکاتی در مورد زیبایی و دکوراسیون سبک کلاسیک  برایتان گردآوری کرده‌ایم که میتوانید برای طراحی اتاق خوابتان از آن‌ها  ایده بگیرید.

جای سرویس خواب را تعیین کنید

اتاق خواب

بعد  از این‌که موقعیت محل خانه یا ویلا را تعیین کردید، باید بدانید تخت خواب  را برای کجای اتاق می‌خواهید؟ مثلا در تصویر بالا، این سرویس خواب کلاسیک  جدید، طوری انتخاب شده که انگار از روز اول کنار این دیوار خلق شده است.

سرویس خواب کلاسیک یا مجموعه‌ای از اشیای عتیقه؟

چیدمان اتاق خواب کلاسیک

وقتی  که واژه کلاسیک در انتخاب اشیا و لوازم دکوراسیون داخلی برده می‌شود،  بیشتر افراد تصور می‌کنند که با مجموعه‌ای از اشیای عتیقه و با طرح‌های  پرزرق و برق روبه‌رو هستند. در حالی که این تعریف کاملاً اشتباه است. سرویس خواب کلاسیک هرگز مفهوم قدیمی یا عتیقه بودن ندارد. این سبک از دکوراسیون اتاق  خواب، گاهی به جای طرح‌های شلوغ، از سادگی پیروی می‌کند، اما باز هم اصالت  طرح کلاسیک در آن جریان دارد. در واقع عنصر اصلی و مشترک در انواع سرویس  خواب کلاسیک، استفاده از چوب طبیعی و رنگ‌های رسمی و همچنین نوع چیدمان  قرینه آن‌ها در اتاق است. تنوع طرح‌های آن انواع ساده و مجلل را شامل  می‌شود و همیشه نباید از واژه کلاسیک، طرح‌های پیچیده را انتظار داشته  باشید.

یک اتاق با سرویس خواب کلاسیک چگونه است؟

کلاسیک

چنین  اتاقی قرار نیست که رنگ‌های تیره داشته باشد و فضایی تاریخی و کسل‌بار  فیلم‌های قدیمی را به یاد ما بیندازد. این اتاق می‌تواند با یک سرویس خواب  زیبا که با سلیقه خاص شما انتخاب شده پر شود و دیوارهای آن رنگی زنده و  متناسب با سبک کلاسیک داشته باشند. در واقع سرویس خواب کلاسیک به این معنی  نیست که ما با آثاری چوبی که رنگ‌های تیره دارد روبه‌رو هستیم و دیوارهای اتاق لزوماً با رنگ تکراری سفید پوشیده شده  است. بلکه برای داشتن چنین اتاق خوابی تنها باید از اصول سبک کلاسیک پیروی  کنیم.

چگونه اتاق خواب را با سبک کلاسیک بچینیم؟

دکوراسیون سبک کلاسیک

برای  چیدمان دکوراسیون اتاق با سرویس خواب کلاسیک، نباید خودتان را محدود به  ذهنیت قدیمی بودن این سبک بکنید. بلکه باید سراغ خلاقیت بروید و این اتاق  را زیبا آرایش دهید. تنها باید به اصول سبک کلاسیک یعنی قرینگی چیدمان و اشیای چوبی پایبند باشید. از یک لوستر زیبا که درخشش  جذابی به سبک سرویس خواب اتاق می‌دهد استفاده کنید و در عین حال می‌توانید  در طراحی سقف نیز خلاقیت به‌خرج دهید.

همچنین بخوانید:

نکاتی در مورد انتخاب فرش اتاق خواب 

کمد دیواری مدرن برای اتاق‌های کوچک 

اتاق خواب دو نفره را چگونه طراحی کنیم 

ایده‌های کاربردی برای دکوراسیون اتاق مدرن پسرانه 

دکوراسیون اتاق خواب به سبکی ساده 

با مجله دکوراسیون دلتا همراه باشید.





:: بازدید از این مطلب : 108
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 دی 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: