تغییر رنگ اتاق خواب با کمترین هزینه
نوشته شده توسط : مجله دلتا

اتاق  خواب یکی از فضاهای مهمی است که وجود رنگ در آن می‌تواند به آن زنده‌تر شدن  و پویایی آن کمک کند. با تغییر رنگ اتاق‌ خواب می‌توانید فضای زندگی‌تان  را دستخوش تغییر کنید.

تغییر رنگ اتاق خواب

اتاق  خواب یکی از فضاهای مهم خانه است که باید در انتخاب رنگ و نوع دکوراسیون  آن دقت کرد. اما اضافه کردن رنگ به فضاهایی مانند اتاق خواب اصول و قواعدی  دارد، لازم نیست برای تغییر رنگ اتاق خواب همه وسیله‌های داخل اتاق خواب را با هم ست و هماهنگ کنید و همه وسیله ها به یک  رنگ در بیاورید. کافی است تا از اجزا و عناصر داخلی اتاق خواب تان برای  این کار استفاده کنید. یکی از راه‌های کم هزینه و در عین حال ساده‌ای که  می‌تواند شما را در تحقق این هدف همراهی کند، استفاده از رنگ‌های شاد و  جذاب است. در این گزارش از مجله دلتا در مورد رنگ اتاق خواب کوچک با هزینه کم با شما حرف خواهیم زد.

اتاق خواب های کوچک، تغییرات بزرگ

اتاق خواب کوچک

اگر  می‌خواهید رنگ اتاق خواب کوچک خود را دستخوش تغییرات بزرگ کنید، از  کوسن‌ها استفاده کنید. وجود دو یا سه کوسن با طرح‌های شلوغ و رنگ‌های شاد  می‌تواند چهره‌ی جدیدی به اتاق شما ببخشد.

هماهنگی رنگ پرده ها و رو تختی ها 

دکوراسیون اتاق خواب

پرده‌ها  نیز یکی دیگر از عناصر تاثیر گذار بر دکوراسیون داخلی هستند که می‌توانید  روی آن‌ها حساب باز کنید. اگر احساس کردید که فضای اتاق خواب‌تان یکنواخت و  کسل کننده شده است، فقط کافی است تا لبه‌های پرده‌ها و روتختی‌های خود را  با نوارهای رنگی دوردوزی کنید.

اتاق خوابی متفاوت با کاغذ دیواری های متفاوت

دکوراسیون داخلی

از دیوار پشت تخت خواب‌تان نیز غافل نشوید، این دیوارها جزو تاثیر گذارترین دیوار‌های اتاق  خواب محسوب می‌شوند؛ بنابراین قدرت زیادی برای ایجاد تغییر و تحول در این  محیط دارند، پس اگر می‌خواهید به اتاق‌تان رنگ اضافه کنید، این دیوار  بهترین گزینه است. همچنین می‌توانید کاغذ دیواری مورد علاقه‌تان را خریداری  و روی این دیوار نصب کنید.

رنگ آمیزی اتاق خواب 

رنگ اتاق خواب

استفاده  از رنگ‌های خاص تاثیرات بسیاری قوی در تغییر رنگ اتاق خواب دارند. مثلاً  بنفش، یکی از رنگ‌های پرقدرت در دکوراسیون است و شما می‌توانید از این رنگ  پرکشش در اتاق خواب‌تان استفاده کنید. این رنگ را می‌توانید در کوسن‌ها یا  یکی از صندلی‌های  این فضا به کار ببرید.

استفاده از رنگ های هیجان انگیز

تغییر رنگ اتاق خواب

هیجان  عنصر لازم برای داشتن یک زندگی سالم است. اما این عنصر به روش‌های مختلف  می‌تواند در زندگی ما حضور داشته باشد، یکی از این راه‌ها استفاده از  رنگ‌هایی است که دیدنش باعث ایجاد هیجان می‌شود، مانند تنالیته رنگ‌های قرمز.

همچنین بخوانید:

چگونه از رنگ سبز در اتاق خواب استفاده کنیم 

رنگ‌های مناسب برای دکوراسیون 

ایده‌هایی برای دکوراسیون اتاق خواب بنفش 

ترکیب رنگ‌های جذاب با طوسی برای اتاق خواب 

رنگ مناسب برای درب اتاق خواب 

با مجله دکوراسیون دلتا همراه باشید.





:: بازدید از این مطلب : 81
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 دی 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: