روشی متفاوت برای حداکثر استفاده از فضا
نوشته شده توسط : مجله دلتا

قفسه‌های آویزان برای دکوراسیون داخلی منازل کوچک واقعا عالی هستند و می‌توانند در فضا صرفه‌جویی کنند.

قفسه های آویزان

قفسه‎های آویزان از جمله طراحی‌های  خلاقانه و کاربردی برای خانه‌ها هستند که به شما کمک می‌کنند تا حداکثر  استفاده‌ ممکن را از فضای موجودتان داشته باشید. شما می‌توانید از این قفسه  های جالب و خلاقانه در تمامی بخش‌های خانه مثل اتاق نشیمن و آشپزخانه  استفاده کنید. در ادامه ایده‌هایی را برای طراحی و استفاده از طبقه و قفسه  آویزان به شما نشان می‌دهیم. شما می‌توانید در مجله اینترنتی دلتا از این قفسه‌ها الهام بگیرید و ایده‌های جالب‌تری را طراحی نمایید.

طراحی جالب و خلاقانه قفسه‌های آویزان

  • شما می‌توانید با همین قفسه های آویزان طراحی‎های خاص و متنوعی نیز  ایجاد کنید. این مجموعه از سه قفسه‌ آویزان تشکیل شده است که علاوه بر  زیبایی بسیار کاربردی نیز است. هر یک از این قفسه‌ها می‌توانند در  ارتفاع‌های مختلفی آویزان شوند و حالت کشویی داشته باشند. به این ترتیب در  صورت لزوم و برای قرارگیری آیتم‌های بلند می‎توانید هر یک از قفسه‌های  آویزان را به سمت چپ و راست حرکت دهید تا در آن جا شوند.

طبقه و قفسه فلزی

  • اگر به دنبال طراحی ظریف‌تری از این قفسه‎ها هستید، مدل سه‌تایی  می‌تواند برای شما مناسب باشد. این مجموعه از سه قفسه‎ ساخته شده و برای  قرار دادن عکس‌ها، پوسترها، گلدان‎های باریک در اتاق نشیمن و ادویه‌ها در  آشپزخانه یا لاک ناخن در اتاق خواب یا هر چیزی شبیه‌ به این‌ها به‌کار برده  شود.

 مکان‌های پیشنهادی برای قفسه‌های آویزان

  •  اولین پیشنهاد مجله دکوراسیون دلتا به شما استفاده از این قفسه‌ها در آشپزخانه‌ است که فضای ذخیره‎سازی  زیادی را فراهم می‌کند. حتی می‌تواند به عنوان ویترینی برای نمایش ظروف و  گلدان بکار برده شود. این قفسه های آویزان برای آشپزخانه‎های جزیره‌ای  بسیار مناسب است.

قفسه های آویزان

  • یکی از کاربردهای قفسه‎ آویزان استفاده از آن در اتاق‌ خواب‌ است. شما  می‌توانید از این قفسه‌ها به عنوان میز کنار تخت خواب استفاده کنید. قفسه‌  موردنظرتان را در ارتفاع مطلوبی آویزان کنید و از آن برای نگهداری عینک،  گوشی همراه و کتاب موردعلاقه‌تان استفاده کنید.

طبقه و قفسه آویزان

  • شما همینطور می‌توانید از این طبقه و  قفسه آویزان در دفتر کار خانگی‌تان نیز استفاده کنید. یک مجموعه‎ی دو یا سه  تایی از این قفسه‌ها را به دیوار جلویی میزتان بچسبانید یا اینکه مثل  ایده‌های قبلی آن را از سقف آویزان کنید. این قفسه‌ها فضای خوبی را برای  قرار دادن کتاب و لوازم دیگرتان فراهم می‌کنند.

پیشنهاد مطالعه : برای ایجاد دفتر کار خانگی می‌توانید از مطلب  دفتر کار خانگی استفاده کنید.

همچنین بخوانید:

خانه کوچک، مکان مناسب برای دکوراسیون 

با چند نکته ساده دکوراسیون خود را تغییر دهید 

با چند راهکار ساده و ارزان خانه خود را زیبا سازید 

ایده‌‌های خلاقانه برای طراحی دفتر کار خانگی 

با مجله دکوراسیون دلتا همراه باشید.





:: بازدید از این مطلب : 132
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 10 دی 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: