چیدمان صحیح مبل و میز ناهارخوری
نوشته شده توسط : مجله دلتا

یکی از مرسوم‌ترین چیدمان‌های این  روزها چیدن مبل راحتی و نهار خوری در کنار یکدیگر است.ترکیب این دو در کنار  هم کار دشوار و پیچیده ای نیست و تنها به ذوق و سلیقه شما بستگی دارد. 

چیدمان مبلمان و میز ناهارخوری

در خانه‎ های بزرگ، مخصوصا در دکوراسیون خانه‌های قدیمی، چیدمان میز  ناهارخوری و فضای نشیمن در اتاق‌های جداگانه در نظر گرفته می‎شد. اما  امروزه با توجه به اینکه بیشتر خانواده‎ها در خانه‎هایی با متراژ کوچک  زندگی می‎کنند، معمولا همگی این فضاها در اتاق نشیمن جای داده می‌شوند. مجله اینترنتی دلتا در این مطلب استراتژی‌های مفیدی را برای چیدمان مبلمان و میز ناهارخوری در این فضاها به شما معرفی می‌کند.

تردد در اتاق

اولین چیزی که شما باید قبل چیدمان مبلمان و میز ناهارخوری انجام دهید، انتخاب سبک دکوراسیون‌تان است. سپس شما باید اندازه‌ دقیق  اتاق‌تان را داشته باشید تا به کمک آن بتوانید مسیرهای رفت‌وآمد آسانی را  در اتاق ایجاد کنید. درست است که اندازه‌گیری فضا و توجه به کاربردی که این  فضا برای شما دارد، برای چیدمان مبلمان ضروری است اما کافی نیست. شما باید  به هنگام چیدمان مبلمان در اتاق نشیمن به تردد راحت، محل قرارگیری در و  پنجره‌ها و منابع روشنایی توجه کنید.

نحوه چیدمان مبلمان و میز ناهارخوری

چیدمان مبلمان و میز ناهارخوری

برای شروع چیدمان میز ناهارخوری، شما می‌توانید فضای خود را با استفاده  از مبل و قرار دادن آن در مرکز اتاق تعریف کنید. پشت مبل شما باید به طرف  فضای ناهارخوری باشد تا بتوانید این دو فضا را از هم جدا کنید. برای تکمیل  دکوراسیون اتاق نشیمن خود بهتر است که یک یا دو صندلی را در اطراف میز جلو  مبلی قرار دهید. (برای رعایت اصول چیدمان صحیح برای منازل کوچک مطالب مجله دکوراسیون دلتا را از دست ندهید.)  

چیدمان مبلمان و میز ناهارخوری

اگر فضای خانه‌تان کوچک است، به شما پیشنهاد می‌کنیم که برای دکوراسیون  آن به سمت مدل مبل ال راحتی بروید. مبل ال با اشغال فضای کمتر تعداد صندلی  بیشتری را برای شما فراهم می‌کند. برای چنین دکوراسیونی سعی کنید که از  میزهای ناهارخوری گرد استفاده کنید. چیدمان مبلمان شما در اطراف میز مرکزی  نباید از شکل U یا L دور شود. چنین چیدمانی به خوبی می‌تواند فضای نشیمن را  تعریف کند و محیط مستقلی را تشکیل دهد.

پیشنهاد مطالعه: برای چیدمان صحیح مبل ال این مطلب مبل ال گزینه‌ای مناسب برای خانه‌ی کوچک را از دست ندهید.

همچنین بخوانید:

استفاده از آباژور برای فضای نشیمن 

چیدمان نشیمن با روش‌های آسان 

کرسی، سبکی قدیمی در چیدمان مدرن 

چند نکته که برای تزیین میز جلو مبلی 

انواع رانر و رومیزی و کاربرد آن در دکوراسیون 

با مجله دکوراسیون دلتا همراه باشید.





:: بازدید از این مطلب : 110
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 دی 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: