اشتباهات دکوراسیون را بشناسید و تکرار نکنید
نوشته شده توسط : مجله دلتا

اگر قصد دارید دکوراسیون شیک و بی‌نقص داشته باشید باید اشتباهات دکوراسیونی را بدانید و با توجه به آن‌ها وسایل منزل‌تان را بچینید.

اشتباهات دکوراسیون منزل

معمولا افراد شوق زیادی برای دکور کردن  خانه‌شان دارند، اما به خاطر نداشتن دانش کافی، انتخاب‌هایی اشتباه دارند و  هزینه‌هایی که می‌کنند بی‌ثمر می‌شود و خانه‌شان قشنگ نمی‌شود. به همین  دلیل تصمیم گرفته‌ایم در این مطلب از مجله اینترنتی دلتا برخی از اشتباهات رایج دکوراسیون منزل را بررسی کنیم تا با شناخت آن‌ها از تکرارشان بپرهیزید.

انتخاب مبل تیره برای فضای کم نور با کف تیره رنگ

توجه داشته باشید که وقتی رنگ کف خانه‌تان  خیلی تیره است و روشنایی آن نیز ایده آل نیست، از مبل‌هایی با رنگ تیره  استفاده نکنید تا فضا بسته و کوچک و تیره به نظر نرسد.

 استفاده از فرش و پرده و کاغذ دیواری با طرح شلوغ

وارد کردن عناصر طرح‌دار به فضا معمولا با  این قصد انجام می‌شود تا سطوح خانه از خام و ساده بودن خارج شود و به این  ترتیب یک چاشنی خاص و جدید وارد دکوراسیون داخلی شود. یکی از اشتباهات رایج دکوراسیون منزل ، این است که اگر بیش از حد از طرح‌ها استفاده کنید، نه تنها خاص بودن عناصر  طرح‌د‌ار از بین می‌رود، بلکه فضا آشفته، بهم ریخته و شلوغ به‌نظر خواهد  رسید.

چگونه رنگ مبل را انتخاب کنیم؟

باید در پاسخ شما بگوییم که در چنین  شرایطی، بهتر است مبلی با رنگ روشن و خنثی مثل خاکستری روشن، کرم روشن، زرد  لیمویی روشن خریداری کنید. چرا که این رنگ‌ها به راحتی با سایر رنگ‌ها  هماهنگ می‌شوند و مشکلاتی که مبل تیره ایجاد می‌کند را نخواهند داشت. اگر  قصد دارید پارچه طرح‌دار انتخاب کنید دقت کنید که طرح و زمینه پارچه اختلاف  رنگ شدیدی نداشته باشد، رعایت این نکته باعث می‌شود مبلی که می‌خرید  راحت‌تر با پرده و سایر عناصر خانه‌تان هماهنگ شود.

پیشنهاد مطالعه: طرز تهیه خورشت مرغ مکزیکی را در مجله آشپزی دلتا به شما پیشنهاد می‌دهیم.

همچنین بخوانید:

چیدمان مبل بزرگ در نشیمن کوچک 

استفاده از رنگ طلایی در دکوراسیون 

ایده‌هایی برای ایجاد دیوار گالری در خانه 

چطور کنج‌های خانه را تزیین کنیم؟ 

ترمیم کاغذ دیواری کنده شده 

با مجله دکوراسیون دلتا همراه باشید.





:: بازدید از این مطلب : 195
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 دی 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: