چه طرح کاغذ دیواری خانه را بزرگ تر نشان می‌دهد
نوشته شده توسط : مجله دلتا

اکثر افراد برای زیبایی بیشتر و سهولت  در نصب کاغذ دیواری به نسبت رنگ کردن دیوارها برای فضاهای مختلف خانه از  کاغذ دیواری استفاده می‌کنند و از آنجایی که دیوارها بخش اعظم یک فضای  داخلی را تشکیل می‌دهند یکی از اصلی ترین راه حل‌هایی هستند که می‌توان به  کمک آن‌ها فضای داخلی خانه را بزرگتر نشان داد.

کاغذ دیواری برای خانه

کاغذ دیواری ابزاری است که امروزه اکثر  افراد برای زیباسازی دیوارهای داخلی خانه از آن استفاده می‌کنند. از آنجایی  که طرح‌های کاغذ دیواری بسیار متنوع است، ما در این مقاله از مجله دلتا به نکاتی درباره رنگ کاغذ دیواری برای خانه اشاره کرده‌ایم که با آن‌ها می‌توانید خانه نقلی و کوچک را بزرگ و دلباز نشان بدهید.

کاغذ دیواری به رنگ روشن فضا را دلباز می‌کند.

استفاده از رنگ‌های روشن اولین گزینه ای  است، که در بزرگ نشان دادن خانه به ذهن می‌رسد. بهتر است برای رنگ کاغذ  دیواری اتاق خواب کوچک یا سالن پذیرایی نقلی و هر فضای کوچک دیگری از  تنالیته رنگ‌های روشن و خنثی استفاده کنید تا علاوه بر دلبازتر کردن  دکوراسیون داخلی منزل مبلمان فضا را نیز چشم گیرتر کنید.

دکوراسیون سفید

کاغذ دیواری رنگ شاد را در کنار رنگ‌های روشن بیاورید.

احتمالا ترس استفاده از رنگ‌های شاد برای  خانه‌های کوچک را دارید. استفاده از رنگ‌های شاد در کنار رنگ‌های روشن یک  انتخاب هوشمندانه است که هم فضا را دلبازتر می‌کند و هم با لکه‌های رنگی  شاد فضا روح می‌گیرد.

کاغذ دیواری راه راه را فراموش نکنید.

کاغذ دیواری های راه راه یکی از بهترین  انتخاب‌ها برای خانه‌های کوچک هستند. اگر خانه ای کوچک با ارتفاع کمی دارید  از کاغذ دیواری با طرح عمودی استفاده کنید که باعث می‌شود سقف مرتفع تر  احساس شود. و اگر خانه ای دارید که اتاق خوابی با عرض کمی دارد با استفاده  از کاغذ دیواری با طرح راه راه‌های افقی می‌توانید آن را عریض تر نشان  بدهید.

از رنگ هماهنگ با مبلمان برای کاغذ دیواری انتخاب کنید.

کاغذ دیواری

وجود رنگ‌های مختلف در فضا باعث شلوغی فضا  و در کنار آن باعث دلگیر شدن فضا می‌شود که بهتر است برای اینکه فضا شلوغ  احساس نشود از رنگی برای کاغذ دیواری ها استفاده کنید که هماهنگ با رنگ‌های  موجود در مبلمان و دکوراسیون داخلی فضا است. با رعایت کردن این نکته نیز باعث دلبازتر دیده شدن فضا می‌شوید.

کاغذی دیواری با طرح‌های هندسی را فراموش نکنید.

کاغذ دیواری با طرح‌های هندسی برای کسانی  که به نصب کاغذ دیواری طرح‌دار برای خانه کوچک اصرار دارند انتخاب مناسبی  است. این گزینه از آنجایی که دارای طرح‌های هندسی مشابهی است که پست سر هم  تکرار شده است این حس را  القا می‌کند، که فضا بزرگ است.

پیشنهاد مطالعه: مطلب طراحی دکوراسیون منزل را از کجا شروع کنیم؟ را در مجله دکوراسیون دلتا بخوانید.

همچنین بخوانید:

تابلوهای بزرگ، ایده‌ای جذاب برای دکوراسیون 

کاغذ دیواری گل‌دار، سبکی نو در منزل 

تغییر دکوراسیون منزل با تزیین دیوار 

چند نکته برای انتخاب رنگ و طرح کاغذ دیواری 

با مجله دکوراسیون دلتا همراه باشید.





:: بازدید از این مطلب : 246
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 دی 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: