جذاب‌ترین ایده‌ها برای تزیین اپن آشپزخانه
نوشته شده توسط : مجله دلتا

اگر شما هم جز آن دسته از افرادی هستید  که به تزیینات جانبی فضای منزلتان علاقه بسیاری دارید، بی‌شک تزیین اپن  آشپزخانه همان موضوعی است که برای شما به شدت جذاب خواهد بود!

تزیین اپن آشپزخانه

آشپزخانه ممکن است قلب خانه باشد، اگر هم  نباشد قطعا نبض آن است! اگر شما هم مانند بیشتر افراد وقت زیادی را در  آشپزخانه صرف می‌کنید به این نتیجه رسیده‌اید که تزیین اپن آشپزخانه یکی از مهم‌ترین قسمت‌های این فضا محسوب می‌شود. این فضای دوست داشتنی به  عنوان فضای مرکزی خانه است و باید سه ویژگی مهم را داشته باشد: زیبایی،  راحتی و کاربردی بودن. با صفحه دکوراسیون مجله دلتا همراه باشید.

تزیین اپن آشپزخانه با گل و میوه

طبیعت زنده!

بیاید اولین مورد برای تزیین اپن آشپزخانه  را طبیعت در نظر بگیریم. یک گلدان شیک و گل‌هایی خندان و شاداب فضا را  زنده و شاد نگه می‌دارد. برای رنگ گل‌ها بهتر است سراغ رنگ‌های خانواده گرم  مثل قرمز، نارنجی یا زرد بروید. گل‌های طبیعی بهترین گزینه خواهند بود.

شیشه‌های رنگی

کابینت‌های ادویه و حبوبات خود را بگردید و  به دنبال شیشه‌هایی با مواد رنگی باشید. بله درست متوجه شدید! می‌توان  شیشه‌های فلفل، زرد چوبه و … را کنار هم روی اپن قرار داد که علاوه بر طعم و  عطر آن‌ها در غذا از رنگ‌ها نیز بهره ببرید. رنگ بندی یکی از بهترین  روش‌های تزیین اپن آشپزخانه است.

میوه‌های خوشمزه!

گزینه مناسب و خوشمزه بعدی استفاده از  میوه‌های رنگارنگ و جذاب روی اپن آشپزخانه است. این مورد را همگی ما بار‌ها  استفاده کرده‌ایم و از امتحان آن سربلند شده ایم. حالا وقت آن رسیده است  تا میوه‌ها را داخل ظروف زیبا چیده و آن‌ها را روی کانتر آشپزخانه خود قرار  دهید.

تزیین اپن آشپزخانه با میوه های تازه

رنگ‌های پر انرژی

وسایل رنگی خود را از کابینت‌ها و کمد‌ها  بیرون بکشید. آن‌ها را کنار هم قرار داده و از زیبایی رنگ‌ها در دکوراسیون  خود استفاده کنید. می‌توانید در نزدیک‌ترین کابینت آشپزخانه به اپن را برای  همیشه حذف کنید و از رنگی رنگی بودن فضا بهترین استفاده را ببرید.

شمع‌های روشن

شمع‌ها در هر فضایی که قرار می‌گیرند حال و هوای آن فضا را به طور کامل دگرگون می‌کنند. از این عنصر زیبا برای گرم و صمیمی‌تر کردن دکوراسیون داخلی استفاده کنید و آن‌ها را روی کانتر آشپزخانه قرار دهید. اگر روشنشان کنید زیبایی فضای شما دو چندان خواهد شد.

تزیین اپن آشپزخانه با شمع

پیشنهاد مطالعه: برای آشنایی با راه‌های تزیین پیشخوان آشپزخانه مطلب “تزیین پیشخوان آشپزخانه با ایده‌های ساده” در مجله دکوراسیون دلتا را مطالعه کنید.

همچنین بخوانید:

دکوراسیون کم هزینه آشپزخانه‌ کوچک 

دکوراسیونی گرم برای فصل سرد سال 

دکوراسیون پذیرایی کم هزینه اما شیک 

با آشپزخانه کوچک چه کنیم؟ 

خانه ۳.۸ میلیون دلاری مرد آهنی 

با مجله دکوراسیون دلتا همراه باشید.





:: بازدید از این مطلب : 235
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 6 بهمن 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: