نحوه به کارگیری رنگ در دکوراسیون داخلی
نوشته شده توسط : مجله دلتا

از سبز تیفانی گرفته تا نیلی این همه رنگ وجود دارد که در انتظار شما هستند تا آن‌ها را به دکوراسیون داخلی منزل خود دعوت کنید.

رنگ در دکوراسیون

آیا همواره در طراحی داخلی سالن نشیمن منزل خود به سراغ رنگ مشخصی  می‌روید؟ اگر این طور است، شاید بد نباشد کمی انعطاف به خرج داده و رنگ‌های  زیبای دیگری که در این دنیا وجود دارند را نیز امتحان کنید! مجله دلتا در این مطلب، نحوه استفاده از رنگ در دکوراسیون داخلی نشیمن و روش ست کردن آن‌ها با رنگ‌های دیگر را با شما در میان خواهد گذاشت.

رنگ سبز تیفانی در دکوراسیون نشیمن

سبز تیفانی یا همان سبز فسفری، رنگی است که می‌تواند طراوت و سرزندگی را  همراه با هیجان و چه بسا آرامش به فضای نشیمن شما بیاورد. سبز تیفانی،  رنگی است همه کاره، متفاوت و زیبا که انتخاب آن می‌تواند بسیار رویایی  باشد. این رنگ، شباهت زیادی به رنگ آبی دارد و به کار بردن آن می‌تواند حس  گیاهان و دریا را به صورت هم‌زمان به فضا بیاورد. سبز تیفانی را می‌توانید  با رنگ‌هایی چون سفید، کرمی و شیری ترکیب کنید.

رنگ در دکوراسیون داخلی

رنگ سفید

سفید، پادشاه رنگ‌های خنثی و تقریبا محبوب‌ترین رنگ در طراحی داخلی است.  سفید، رنگی است که باعث روشن و دلباز شدن فضای نشیمن شما می‌شود و از آن  جا که جلوه‌ای مدرن دارد، مناسب دکوراسیون مینیمال است. این رنگ را برای  نشیمن‌های کوچک پیشنهاد می‌کنیم. سفید را می‌توانید با هر رنگی ست کنید.

رنگ زرد

به دلتان شک و تردید راه ندهید و رنگ زرد را وارد دکوراسیون منزل کنید.  شور و نشاطی که در این رنگ وجود دارد، می‌تواند یکنواختی دکوراسیون نشیمن  خانه شما را برطرف کرده و به آن حال و هوایی جدید بدهد. رنگ زرد را هم  می‌توان با رنگ‌های سردی چون آبی و سبز و هم با رنگ‌های گرمی مثل نارنجی و  قهوه‌ای ست کرد.

رنگ صورتی

صورتی، برخلاف تصوری که اکثریت مردم از آن دارند، فقط مختص دکوراسیون  فضاهای دخترانه نیست. رنگ صورتی ملایم می‌تواند فضایی آرامش‌بخش، رمانتیک و  فانتزی به نشیمن منزل شما بدهد. از بهترین رنگ‌ها برای ست کردن با رنگ  صورتی می‌توان به خاکستری، قهوه‌ای و طلایی اشاره کرد.

رنگ هلویی

رنگ هلویی که ترکیبی از دو رنگ نارنجی و صورتی است، بدون شک از دوست  داشتنی‌ترین رنگ‌های دنیاست. این رنگ می‌تواند دیوارهای خسته‌کننده نشیمن  منزل را از این رو به آن رو کند و فضایی دلنشین و دوستانه به‌وجود آورد.  هلویی در کنار آبی، کرمی و قهوه‌ای، خیلی زیبا به نظر می‌رسد.

رنگ قرمز

قرمز، رنگ عشق و جسارت است. اگر شدیدا عاشق هستید یا جسارت به کار بردن  این رنگ را دارید، چرا که نه؟ قرمز می‌تواند انرژی بی‌نظیری به فضای نشیمن  بدهد. رنگ‌هایی که با قرمز هم‌نشین می‌شوند، بهتر است خنثی باشند، زیرا به  این شکل، هم قرمز جذابیت خود را بیش‌تر به رخ می‌کشد و هم فضا از نظر رنگی  به تعادل می‌رسد.

پیشنهاد مطالعه : برای مطالعه بیشتر مطلب چگونه پرده مناسب منزل را انتخاب کنیم؟ را بخوانید.

همچنین بخوانید:

چگونه پرده مناسب منزل را انتخاب کنیم؟ 

نکاتی درباره دکوراسیون آشپزخانه کوچک 

جذاب‌ترین ایده‌ها برای تزیین اپن آشپزخانه 

دکوراسیون داخلی منزل لئوناردو دی کاپریو 

کارهایی که نباید در دکوراسیون خانه کوچک انجام داد 

با مجله دکوراسیون دلتا همراه باشید.





:: بازدید از این مطلب : 94
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 بهمن 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: