رنگ‌های مناسب دکوراسیون اتاق‌خواب کدام است؟
نوشته شده توسط : مجله دلتا

به طور میانگین یک سوم از روز ما در  اتاق‌خواب سپری می‌شود. اگر چه بیشتر زمان ما در این مکان در خواب می‌گذرد،  اما بسیار اهمیت دارد چرا که این اتاقی است که روز خود را در آن شروع کرده  و به پایان می‌رسانیم.

رنگ های مناسب اتاق خواب

رنگ یکی از مهم‌ترین عناصر در طراحی داخلی اتاق‌خواب به‌شمار می‌رود، اما آیا می‌دانید رنگ های مناسب اتاق خواب کدام است؟ برای پاسخ به این پرسش با مجله دلتا همراه باشید.

ظاهر مجلل رنگ سیاه روی دیوارهای اتاق‌خواب

رنگ سیاه یک ویژگی غیر قابل انکار دارد و آن اصالت این رنگ است. رنگ  سیاه یک ویژگی منحصر به فرد دیگر نیز دارد و هماهنگی آن با تمام رنگ‌های  دیگر و نتیجه موفقیت‌آمیزی است که به ارمغان می‌آورد. همچنین رنگ سیاه برای  طراحی‌های تک رنگ نیز انتخاب مناسبی است. اما فراموش نکنید که در استفاده  از این رنگ باید دقت فراوانی داشته باشید، زیرا کوچک‌ترین اشتباه می‌تواند  نتیجه را تغییر داده و فضایی نامناسب ایجاد کند.

رنگ پاستلی سبز مایل به خاکستری

رنگ سبز – خاکستری برای ایجاد اتاق‌خوابی ظریف و آرامش‌بخش رنگی مناسب  به‌شمار می‌رود. ترکیب این رنگ با رنگ سفید و رنگ قهوه‌ای به عنوان رنگ  سوم، بدون شک نتیجه موفقیت‌آمیزی به همراه خواهد داشت.

رنگ‌های قهوه‌ای و خاکی

رنگ‌های قهوه‌ای و خاکی نیز برای ایجاد اتاق‌خوابی زیبا و آرامش‌بخش از  بهترین انتخاب‌ها به شمار می‌رود. برای استفاده از چنین رنگ‌هایی می‌توانید  دیوار پشت تخت‌خواب را به رنگ قهوه‌ای تیره رنگ‌آمیزی کرده و طیف‌های  روشن‌تر آن را برای دیوارهای دیگر به کار ببرید. به عنوان رنگ دوم نیز  استفاده از رنگ‌های سفید شیری و کرم نیز انتخاب به‌جایی خواهد بود. همچنین  پیشنهاد می‌کنیم که به عنوان رنگ سوم از رنگ‌هایی مانند سبز یا آبی استفاده  کنید که ترکیب زیبایی با رنگ قهوه‌ای ایجاد می‌کند.

رنگ های مناسب دکوراسیون اتاق خواب

رنگ قرمز رنگی نجیب و آتشین

رنگ قرمز رنگی است که بسیاری از خانواده‌های با اصالت آن را به عنوان  رنگ خانوادگی خود انتخاب می‌کنند. به خصوص رنگ شرابی با مفهوم نجیب‌زادگی  مترادف است. برای این که رنگ قرمز در اتاق‌خواب فضایی آزاردهنده ایجاد نکند  بهتر است که با مبلمانی به رنگ قهوه‌ای ترکیب شود.

رنگ بنفش اتاق‌خوابی بی‌مانند

یکی‌ دیگر از رنگ‌های مناسب دکوراسیون اتاق‌خواب ، رنگ بنفش و طیف‌های  زیبای آن است. رنگ بنفش از ترکیب رنگ گرمی مانند قرمز با رنگ سردی مانند  سفید به دست می‌آید و به همین دلیل رنگی بی‌مانند به‌شمار می‌رود. رنگ یاسی  به عنوان تنالیته روشنی از رنگ بنفش زمانی که برای رنگ دیوارهای اتاق خواب  به‌کار برده شود نتیجه زیبایی به همراه خواهد داشت. این رنگ که احساسی از  مزرعه گل‌های لاوندر را در انسان بیدار می‌کند، ممکن است برای همه افراد  مناسب نباشد، اما در ترکیب با رنگ بنفش تیره، صورتی و اکسسوری‌های متالیک  نتیجه بی‌نظیری را به همراه خواهد داشت.

پیشنهاد مطالعه : برای مطالعه بیشتر مطلب چند ایده بکر برای تزیین دیوار را بخوانید.

همچنین بخوانید:

در چیدمان اتاق کودک به چه نکاتی توجه کنیم؟ 

اتاق خواب پسرانه، از طراحی تا اجرا 

چگونه پرده مناسب منزل را انتخاب کنیم؟ 

نحوه به کارگیری رنگ در دکوراسیون داخلی 

چند ایده بکر برای تزیین دیوار 

با مجله دکوراسیون دلتا همراه باشید.





:: بازدید از این مطلب : 88
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 بهمن 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: