نوشته شده توسط : مجله دلتا

اگر می‌خواهید از فضای کوچک خانه بهترین استفاده را داشته باشید، بهتر است نکاتی در مورد نحوه انتخاب و البته چیدمان مبلمان بدانید. 

با توجه به کوچک‌شدن فضای خانه‌ در این روزها، همه ما به دنبال  نکته‌هایی از دکوراسیون داخلی هستیم که با استفاده از آن‌ها بتوانیم محیط  اتاق‌های کوچک خانه را بزرگ‌تر از آنچه که هست نشان دهیم. می‌توان با  ترفندهای دکوراسیون خانه‌های کوچک، ‌کاری کرد که محیط از چیزی که هست،  بزرگ‌تر جلوه کند. در این نوشتار از مجله دلتا با ما همراه باشید تا با ساده‌ترین روش‌های بزرگ‌تر جلوه‌دادن خانه‌های کوچک آشنا شوید.

کفپوش مناسب

یک راه حل خوب برای دکوراسیون خانه‌های کوچک، استفاده از یک نوع کفپوش است. اگر در کل فضا از یک کفپوش با جنس و رنگ مشابه استفاده کنید،  یکپارچگی محیط را بیش‌تر می‌کنید و این خود می‌تواند فضا را بزرگ‌تر جلوه  دهد. زمانی که در هر قسمت از فضا کفپوشی متفاوت به کار می‌برید، فضا در  نظرتان خرد می‌شود و چند قسمتی به نظر می‌آید.

چیدمان خانه های کوچک

رنگ‌های خنثی

رنگ‌های خنثی، عمق فضا را بیش‌تر نشان می‌دهند. اگر در میان رنگ‌های  خنثی به سراغ آن‌هایی بروید که روشن‌تر هستند، می توانید تاثیر آن‌ها را  بیش‌تر هم بکنید. اگر می‌خواهید تاثیر رنگ‌های خنثی را از این هم بیش‌تر  کنید، در کنار استفاده از آن‌ها از نورپردازی با تم خنثی نیز استفاده  نمایید.

نحوه نصب پرده

یکی دیگر از روش‌ها، نحوه نصب پرده است. این ترفند به خصوص برای فضاهایی  که سقف کوتاهی دارند، به کار می‌آید. برای این که سقف خانه‌تان را بلندتر  نشان دهید و به این وسیله، خانه‌تان را بزرگ‌تر جلوه دهید، می‌توانید پرده  را از کف تا سقف در نظر بگیرید.

پیشنهاد مطالعه: اگر به دنبال ایده هایی خلاقانه برای دکوراسیون داخلی هستید مطلب نقش تابلو در دکوراسیون داخلی را از دست ندهید.

همچنین بخوانید:

۵ قانون در دکوراسیون خانه‌های کوچک که می‌توانید بشکنید! 

چیدمان داخلی با کمترین هزینه 

کارهایی که نباید در دکوراسیون خانه کوچک انجام داد 

با مجله دکوراسیون دلتا همراه باشید.





:: بازدید از این مطلب : 200
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 3 اسفند 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: