رنگ آبی فیروزه‌ای در دکوراسیون داخلی
نوشته شده توسط : مجله دلتا

رنگ فیروزه‌ای جذابیت خاصی دارد که در  هیچ رنگ دیگری دیده نمی‌شود، به علاوه خیلی راحت با هر دکوراسیونی هماهنگ  می‌شود.رنگ فیروزه‌ای را می‌توان هم در دکوراسیون‌های سنتی و کلاسیک و هم  در دکوراسیون‌های مدرن، به زیبایی به کار برد.

ترکیب رنگ فیروزه ای

یکی از رنگ‌های محبوب و پرکاربرد در دنیای طراحی داخلی رنگ فیروزه‌ای  است. این رنگ توانایی هماهنگی با سبک‌ها و رنگ‌های متفاوت را داشته و از  جمله رنگ‌های مناسب برای فضای داخلی به شمار می رود. ما نیز در این مطلب از  مجله دلتا به تاثیرات رنگ آبی فیروزه‌ای در دکوراسیون داخلی خواهیم پرداخت.

استفاده از رنگ فیروزه‌ای در آشپزخانه

اگر به دنبال ایجاد فضایی متفاوت و دارای رنگ در آشپزخانه هستید، رنگ  فیروزه ای می‌تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد. کابینت‌های چوبی  آشپزخانه‌ای که با رنگ فیروزه‌ای رنگ آمیزی شده باشند، تفسیری معاصر و مثبت  از سبک روستایی را به نمایش می‌گذارند. هم‌چنین به کار بردن رنگ‌های گرمی  مانند قرمز یا زرد در کنار رنگ فیروزه‌ای، ترکیب رنگ زیبایی را ایجاد کرده و  همزمان در فضای آشپزخانه گرما و آرامش را ایجاد خواهد کرد.

ترکیب رنگ فیروزه ای و چوب

رنگ فیروزه‌ای رنگی است که هم مدرن، معاصر و مبتکر است و هم تاثیری  آرامش بخش و طبیعی دارد. برای این که فضای سنتی و سنگینی که دکوراسیون چوبی  ایجاد می‌کند را کاهش داده و ظاهری جوان به آن ببخشید، تنها کاری که باید  انجام دهید، این است که رنگ فیروزه‌ای را با آن ترکیب کنید.

نحوه کاربرد رنگ فیروزه ای در نشیمن

برای ترکیب رنگ آبی فیروزه‌ای در دکوراسیون نشیمن،  بهتر است، لوازم فیروزه‌ای رنگ را به شکلی مساوی در اتاق پراکنده کنید.  برای مثال به جای انتخاب تمام مبل‌ها به رنگ فیروزه‌ای، مبل‌های تک نفره و  در کنار آن یک اکسسوار یا میز را به این رنگ انتخاب کرده و در نقاط مختلف  اتاق قرار بدهید. این گونه می‌توانید زیبایی و تاثیر رنگ فیروزه‌ای را به  نمایش بگذارید.

ترکیب رنگی فیروزه ای

فیروزه ای و سبک کلاسیک

رنگ فیروزه‌ای‌ تنها برای سبک‌های جوان، پویا، پر انرژی و معاصر مناسب  نیست، بلکه در سبک کلاسیک نیز فضایی خاص و زیبا ایجاد می‌کند. تنالیته‌های  درخشان و زنده رنگ فیروزه‌ای در سبک کلاسیک نیز به خوبی خود را نمایان کرده  و تاثیری خاص و زیبا ایجاد می‌کند.

پیشنهاد مطالعه: اگر به دنبال ایده های جذاب برای چیدمان اتاق خواب هستید، مطلب نکات اصولی دکوراسیون اتاق خواب را از دست ندهید.

همچنین بخوانید:

نکات رنگی که دکوراسیون خانه را دگرگون می‌کند! 

رنگ کرم در چیدمان را با چه رنگ‌هایی ست کنیم؟ 

برای اتاق خواب چه رنگی مناسب است؟ 

چند ایده بکر برای تزیین دیوار 

با مجله دکوراسیون دلتا همراه باشید.





:: بازدید از این مطلب : 208
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 4 اسفند 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: